fredag 13. mai 2011

hvordan jeg fikk internett av naboen.

nå har jeg slått meg litt til ro her i leiligheten og i Fredrikstad. må bare få sagt at det er utrolig deilig, og jeg føler at ting er mye lysere nå enn det var for ett halvt år siden. jeg er nesten mer ute enn inne nå, og føler meg veldig sosial. deilig å være mer selvstendig.

den første uken så har vi bare fått inn internett i vinduskarmen, og det var speilet sin server. så internett har vært veldig tregt. men så kom redningen! nemlig naboen. en skikkelig koselig svensk dame som er kunstner. hun sa det var bare til å banke på døren, så kunne jeg komme inn og få passordet til hennes internett. å oppleve slik gjestfrihet er litt uvanlig her i Norge. det satt jeg veldig stor pris på! og hun ville ikke høre noe av at vi skulle dele kostnadene. liker naboen!

imorgen skal vi spille konsert igjen.. men bare lite formelt. bare akustisk. men jeg gleder meg alltid til å spille.!

1 kommentar:

  1. Fredag den 13 er vel vanligvis en ulykkesdag,men det ble jo en lykkedag for deg da.
    Vi er jo blitt så utrolig avhengig av nettilgang,så denne naboen må du ta vare på.
    God helg.
    A.

    SvarSlett