lørdag 15. oktober 2011

blackout

ai. nytt innlegg. hva har skjedd? jeg har egentlig ikke så spennende å si. bortsett fra å klage litt. er ikke blogger til for nettopp det? jeg burde hatt en sinnablog på si kanskje.

jeg føler meg litt kastet til side. ikke for første gang, og sikkert ikke for siste gang. hvorfor skal det være så vanskelig å finne noen som er der? jeg hater når folk svinner. jeg vil at de skal være her. vær her.men jeg kjeder dem nok så mye. så de løper og gjemmer seg.

det er mye som svinner. jeg syns Fredrikstad svinner også. det er ikke den samme byen jeg ble glad i for noen år siden. alle de fine menneskene har flyttet. fabrikken er nedlagt, og nå har de lagt ned den eneste platesjappa i byen :(. godt jeg har fmv og bandet. det holder meg gående.

jeg vet ikke helt hva jeg vil rett og slett.annet at jeg vil få ting på stell!


men jeg har alltid denne scenen fra twin peaks som får meg til å smile.. haha.

4 kommentarer:

  1. Tja,det er vel greit å bruke bloggen til å klage litt.Nok av de som skriver om sine fantastiske liv.Tror at mye av deres skriblerier er tull og tøys.Derimot noen som klager litt i ny og ne,tar jeg mye mer seriøst.
    At folk og plasser liksom bare forsvinner er jo trist,men å føle at man blir kastet til side er jo rett og slett grusomt.Du må kanskje finne deg nye venner,som ikke løper og gjemmer seg..rare venner det forresten.God helg.
    A

    SvarSlett
  2. www.play.com Øyvind! Gratis frakt og særdeles billigere enn platekompaniet.
    Var dere fornøyd med bildene? Hvis dere bruker de til noe, kan du sende meg et bilde av det som jeg kan bruke til en skoleoppgave?
    Hvordan går det med setlista?
    Ha en finfin høstdag :)

    SvarSlett
  3. Intervju med Noel Gallagher på NRK2 Skavlan i kveld.

    SvarSlett
  4. frexxxta ist tot. blir bare deppa av å være der. nå er månen lagt ned også. det gjør ikke byen noe bedre for min del. om jeg må velge mellom å glo i veggen på speilet eller glo i veggen hjemme, så velger jeg det sistnevnte.
    RIP

    har ikke så mye med deg å gjøre. er hypp på å hooke opp snart, for det har vært lenge siden... nu har jeg fått meg mer absinth.

    SvarSlett