torsdag 22. desember 2011

La roen senke seg.

Nå er jeg hjemme i Sarpsborg for julen. kjenner på hele kroppen at dette er akkurat hva jeg trenger nå. litt ro og fred. Desember har vært veldig hektisk med intens jobbing og bandøving.. Så noen dager i heimen til mor og far gjør godt! + jeg har med xboxen og SKYRIM!

Gleder meg til konserten nå, og jeg tenker ikke på noe annet for dagen. Jeg tenker så mye på det at det går ut over nattesøvnen. jeg hører låtene spinne i hodet mitt helt til morgenkvisten(vel, det kan også ha noe med at jeg har verdens dårligste seng.som gir meg ryggproblemer). 

Vi har fått et punkband som skal varme opp, og en DJ som skal spille etter oss. tror det blir en meget bra kveld! Vi har også hengt opp masse plakater rundt omkring i Fredrikstad, så vi håper det kommer endel folk.


Vet ikke om jeg kommer til å poste noe mer før Jul nå. Isåfall, GOD JUL! :))


1 kommentar:

  1. Jeg ønsker deg en god jul med den nydelige film
    snutten på you tube"Ella og Elvira på promenad"
    Den er rørende.

    Lykke til med konsert,det blir nok mye folk på en slik kveld.
    A

    SvarSlett