søndag 22. januar 2012

what take is this chip? 7A!

det er vanskelig å finne noen man -virkelig- kan stole på. og når man prøver så blir det bare mer komplisert. noe av det verste jeg vet er at ting skal være kompliserte. når det egentlig ikke trenger å være det. :)

bortsett fra det har jeg ikke særlig å melde. har meldt bandet på hoveslaget, og spurt om spillejobber. gleder meg til å se hvordan det går videre. det kan fort bli en meget spennende vår! :). gleder meg også til konserten vi spiller på hverdagsklubben den 16 februar.

gamlefar ut.

1 kommentar:

  1. Det er et sitat fra en eller annen som sier at:
    "Det er like galt å stole på alle,som ikke å stole på noen"Så hva gjør man da? Stoler mest på seg selv,men lar andre få en sjanse?Jeg vet ikke.
    Hvorfor skal alt være så forbannet innviklet.
    A

    SvarSlett