søndag 11. april 2010

hei,hallo,yo,

vel, da er jeg tilbake igjen. jeg lurte litt på om jeg klarte å stoppe meine blogging for all fremtid når jeg stengte min forrige, men som du selv ser så feilet jeg stort. mye inne-gåing og kjedsomhet har kanskje ført til dette.

men det er fint å være tilbake! skrible litt igjen og poste tull.

de 2 siste dagene har vært fantastisk fine. men jeg har dessverre ikke fått den gleden av å nyte dem. har ligget syk hjemme med feber,hark-hark-hork-hoste og rennenese. + jeg blir svimmel av runde nr 2 av antibioktika kur. Pollen lusker rett bak gjørnet også. så i disse dager er jeg ett sykt barn.


fremtiden er fortsatt uviss, men drastiske forandringer blir det ihvertfall til høsten. og Bergen leder sålangt.

i en bit
eller to

3 kommentarer:

  1. Kom til Bergen! :)

    SvarSlett
  2. jeg har lyst, kjempe lyst! men det har dukket opp en del uklarheter som bekymrer meg. men drømmen er jo flytte dit.:)

    who are you btw?

    SvarSlett
  3. Du kjenner meg ikke, men du vet kanskje hvem jeg er. Jeg syns du virker som en kul og interessant person, så fortsett med bloggingen!

    Hvorfor har du åpnet kommentarfelt for anonyme, om man ikke skal få lov til å være anonym? :)

    SvarSlett