fredag 20. august 2010

love/hate

kay, dette innlegget er ganske så inspirert av Noel og Liam Gallagher sine "love/hate" videor på youtube. og siden jeg kjeder meg litt. så fyrer jeg løs

Love.

1. Familien
2. Venner
3. The Beatles
4. Zelda
5. Liverpool Fotballklubb
6. Jenter med pannelugg/halv pannelugg,. gjerne litt langt hår akkompagnert med retro klær.DET er sjarmerende.
7. Musikk(oh yes, can't live without)
8. Kaffebarer( og da spesielt mine 2 favoritter vågen og verdensspeilet).
9. Lord of the rings(boken, filmene)
10.peace & love(hey.. vi trenger det)
11.klær(spesielt fra 60-70) tallet.
12,Ta bilder.
13.Gå turer i naturen, eller fiske
14.Gitaren min!



Hates

1.Jr ewing(bandet)
2.At det alltid skal komme en bil når jeg skal krysse veien. selv om gaten har vært tom hele tiden ellers. jeg tuller ikke, det skjer hver gang.
3.Biler(det var mye kosligere med hest og kjerre) :).
4.Folk som er aggressive i fylla, personlighetsforandring
5.Frekke folk
6.Manchester united
7.Krig
8.Tom for batteri på ipoden/mp3 spiller(spesielt på lange reiser)
9.Ledning rot. når ledninger har samleie, og det tar evig lang tid å snurre de tilbake til vanlig.
10.Frekke unger. gives me the creeps
11.Raspeballer aka Komle. det smaker helt grusomt.
12. Folk som mangler empati og forståelse.
13.Printere som ikke fungerer! det kommer at ikke det er nok blekk igjen, men joda. se der. der spyr den ut ark etter ark med hvordan man setter inn en ny patron. DET blekket kunne printeren heller brukt på det lille tekstdokumentet jeg skulle printe ut! argh..


 ble mye folk relatert. men slik er det.. kunne sikkert holdt på hele dagen,. det som hadde vært artig er om noen av dere kunne listet opp hva dere liker/hater. da hadde jeg kanskje lært -litt- mer om dere. siden de fleste bare kommenter som anonyme.

peace.

16 kommentarer:

  1. Elsk:
    1.Soloppgang
    2.Bon & Serge
    4.Det absurde
    5.Katter
    6.Oktaver
    7.Gud
    8.Snøstormer
    9.Forandring
    10.Familie og venner

    Hat:
    1.Forventninger
    2.Fordommer
    3.Rutiner
    4.The Kooks og Navigators
    5.Hot-shots, elitister, og de som er for gode
    6.NSB
    7.Drama
    8.Laks
    9.Sarp
    10.Hunder

    vel, trenger jeg å si noe mer....

    SvarSlett
  2. Grunnen til at folk vil være anonyme kan være så mangt.Men saken er at en ikke skal vite hva de liker/ikke liker.Så selv om jeg skriver at jeg er veldig glad i hunder,og elsker musikk.Men hater å stå opp tidlig om morran og hater folk som tror de er bedre enn andre.Så kan du ikke vite mer om meg likevel.Elsk/hat er forresten to ytterkanter,der er så uendelig mye i mellom.

    SvarSlett
  3. det er sant det du sier, men når det stort sett er de samme som kommenterer så hadde vært litt artig å vist litt mer om de som besøker bloggen min daglig. kanskje jeg skrur på den funksjonen der man må logge inn og skrive med navn fremover.. men da hadde vel ingen giddet å kommentere.. haha.





    bra liste Mateusz! viste ikke at du hater laks hoho.

    SvarSlett
  4. Love
    1. Venner
    2. Musikk
    3. Wes Anderson
    4. Tipi
    5. India
    6. Mat
    7. Te/kaffe/kakao/gløgg/toddy (varme ting man kan ha i kopp)
    8. Bror min
    9. Foto
    10. Papir

    Hate
    1. Treige nordmenn som ikke klarer å utføre kollektive oppgaver
    2. Moddi
    3. Blondekjoler fra Gina Tricot
    4. Øl
    5. Rockebalader
    6. Teposer
    7. Biff
    8. Sekkepiper
    9. tannlegelyder
    10. At de fleste mener at blå er standar kulepennfarge

    SvarSlett
  5. Love
    1. Gode drømmer
    2. Salt lakris
    3. Å finne skatter i bruktbutikker
    4. Musikk
    5. Pondus
    6. Å bli pjusket i nakken
    7. Lukten etter at det har regnet
    8. Å bli så oppslukt av en film at jeg glemmer hvor jeg er
    9. Å vinne auksjoner på eBay
    10. Familie og venner

    Hate
    1. Rot
    2. Sport på TV
    3. Folk som utnytter andre
    4. Når man prøver å huske en ting, men ikke kommer på hva det er
    5. Skjegg som får vokse fritt
    6. Folk som snakker nedlatende til andre
    7. Ris (mat)
    8. Brekte negler og ekle neglelyder
    9. Vaniljeduftlys
    10. At jeg noen ganger føler meg fryktelig ensom uten at jeg helt vet hvorfor

    SvarSlett
  6. Åh, jeg kom på en ting til jeg elsker. 11. Lister :)

    SvarSlett
  7. lister er fint fint! hehe, jeg skulle egentlig bare skrive 10 selv, men så bare kom det fler. men følte at jeg måtte stoppe etterhvert ^^.

    SvarSlett
  8. Kunne sikkert fortsatt i evigheter, men merket at det var mye lettere å skrive en love-liste enn en hate-liste. Jeg tar det som et godt tegn :)

    SvarSlett
  9. mhm :=)

    er ganske så enig i din "hate" nr 10. jeg føler det samme også.

    SvarSlett
  10. Ikke for å bli altfor personlig, men hvorfor tok du bort den siste bloggposten din?

    SvarSlett
  11. fordi jeg følte det innlegget ble litt sytete. noe som min gamle blogg led av... jeg sa til meg selv når jeg lagde denne bloggen at jeg måtte prøve å ha så lite syting som mulig..

    men det er ikke alltid så lett. dagen har vært litt kjip. eller skal jeg si de siste dagene...

    SvarSlett
  12. Jeg forstår. Om man ikke har det bra, er lei, sint eller deppa, så er det jo deilig å få det ut på en eller annen måte. Men en blogg er kanskje ikke den rette måten nei :) Det er en av grunnene til at jeg ikke blogger selv. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å begrense det :P

    SvarSlett
  13. ja, det er deilig å få det ut. man har jo facebook/twitter og andre sider til det, men jeg prøver å unngå det også. og så vil jeg ikke plage venner med altfor mye syt heller.

    det er bare at noen ganger føler man seg så ensom, og så virker det som flesteparten rundt deg har noe eller noen. og at man går rundt og undrer på hva man egentlig venter på. er dette alt? stå opp, gjøre masse ting, legge seg, sto opp,jobbe, gjøre litt mindre ting, legge seg.

    men så våkner man neste dag, og innser at man egentlig er ganske heldig. at man lever i ett rikt land, og man har jobb og tak over hodet. da føler jeg at sytingen min spiller ikke så stor rolle i det store bildet.

    jeg blogger egentlig fordi jeg syns det er artig å skrive om ting. og så er det jo artig med folk som kommenterer. uansett hvor mystiske dere anonyme er.. hehe.

    SvarSlett
  14. Bra skrevet :) For å gjøre meg litt mindre anonym, så hilste jeg på deg utenfor toalettet på Rock on for sånn to-tre uker siden. Haha.

    SvarSlett
  15. aha. vel jeg var ganske så full da, og man møter alltids kjente/halvkjente der. så jeg klarer ikke helt å erindre det. hehe. men hyggelish at du er lokal ihvertfall! :)

    SvarSlett