mandag 13. desember 2010

Augustin's Marching Forest har debutert.

Oppdatert!!! : nå ligger det klipp på tuben.






Omsider så spilte vi våres første gig noensinne. etter mye lok fra arrangører angående tider og om vi skulle spille akustisk eller elektrisk, så sto vi i hjørnet på Kafe Nyt kl 19 og spilte to sanger til skikkelig god applaus og hoing! moro at mange av vennene våre hadde tatt turen, eller så hadde aldersgruppen i publikum vært 50 ++. det ble tatt bilder og video, men det har ikke dukket opp enda. jeg titter sikkert ned på alle bildene. jeg var skikkelig nervøs, og jeg kjente at jeg skalv når jeg skulle begynne å spille intro'n. men så dukket det opp venner i den store døra når vi spilte, og det boostet meg opp veldig! det var utrolig gøy å endelig få hatt en gig :D. gleder meg til neste gang!

hvis vi skal gi ut ep/album etterhvert så vil jeg ha coveret i denne stilen. utrolig fine farger og dybde i bildet!


2 kommentarer:

  1. Så flinke dere var.Fikk lyst å klappe etter forestillingen jeg og.
    Har hørt at det er en del som er så nervøse at de spyr før de skal på scenen,så det er nok normalt for dei fleste.
    Nydelig bilde det på slutten,men der er en hjort eller elg innerst i bildet,den må nok vekk,ellers må de ha en sang om det dyret!!
    A

    SvarSlett
  2. tusen takk for det! :) koselig å høre!

    SvarSlett