onsdag 29. desember 2010

Dagene går stort sett til jobbing i romjulen. og det er helt physco mye mennesker på speilet om dagen. kanskje litt for mange. ikveld kom det inn en full fyr og truet både kundene og oss som jobbet der. vi ba han pent om å forlate stedet, men han kom stadig tilbake, og tilslutt sa han til min arbeidskollega "Du er en død mann". heldigvis kom politiet og fikk han ut.. vi kunne virkelig trengt noen vakter på de sene kveldene. er ikke akkurat koselig å få slike trusler. mennesker viser seg fra sin "flotte" side igjen. alltid er det noen som skal lage kvalm. noen er bare født til å være drittsekker.

jeg er kronisk trøtt om dagen. jeg kan sove helt til kl 2 på dagen, og fortsatt være trøtt. uansett hvor mye eller lite søvn jeg får så føler jeg meg aldri helt opplagt. ellers alt som vanlig. intet nytt, intet spennende. har lyst å komme meg bort litt.

2 kommentarer:

  1. Uff nei,ikke noe koselig å skulle takle fulle truende personer.De ødelegger så mye,både for de som vil ha en hyggelig kveld,og for de som skal jobbe.Kan de ikke sitte hjemme visst målet er å drikke seg dritings?Det ville jeg ha gjordt.

    Å sove til klokken 2 på dagen har jeg gjordt ofte,men saken er at da føler jeg meg enda trøttere enn om jeg hadde stått opp litt tidligere.Kanskje du lir av det jeg kaller
    mørketids-frustrasjon.
    Vi kan kalle det så mangt,vi vet vel egentlig hva vi kan gjøre med det,stå opp og legge seg i normal tid hver dag.Det er berre så vanskelig å få gjordt det.
    A

    SvarSlett
  2. det er nok kanskje det. mørketids-frustrasjon høres ut som en bra definisjon på dette.

    SvarSlett