lørdag 23. juli 2011

det er en syk verden vi lever i. dagen igår vil nok alltid prege oss nordmenn. den kommer til å brenne seg inn i minnet vårt. det som skjedde på utøya og i oslo var forferdelig tragisk. jeg føler meg litt heldig som har kommet unna det. jeg kjenner mange i oslo, men heldigvis går det bra med alle.

facebook var helt texas igår. folk skyldte på islamister og gud vet hva..og dette før man egentlig viste noe om hva som egentlig hadde skjedd. dette var jo som mer ved på bålet for de som er rasehatere. ene ignorante kommentaren etter den andre kom. så jeg ble litt paff der jeg satt og fulgte med..


leser nå at det er en mann som har stått bak det hele. galskap! det beviser nok engang(slik jeg ser det) at det alltid kommer til å finnes onde mennesker. alltid har det vært noen som skal ødelegge,drepe, og det kommer alltid til å være det. for det er sånn vi mennesker er..   dessverre :(

3 kommentarer:

  1. Har bare en kommentar til dette,ufattelig trist.

    At noen kan få seg til å gjøre noe slikt mot andre mennesker er skremmende.
    A.

    SvarSlett
  2. Helt sykt, jeg er i sjokk.. Har heldigvis ikke mistet noen, eller kjenner noen som har mistet noen. Dette er helt uvirkelig.. Jeg skjønner ikke hvordan et menneskesinn kan nå slik galskap.

    SvarSlett
  3. mhm det er helt ufattelig. det er godt å se at det norske folket står sammen mot slik ondskap.

    jeg skal gå i fakkeltog for landet imorgen!

    SvarSlett