tirsdag 12. juli 2011

last

jeg sjekket last.fm profilen min igår, og gikk for moro skyld inn på alle låtene jeg har spilt. jeg har hatt profil der siden 2005 og spilt mange tusen sanger. men det som var artig var å se låter som jeg spilte mye før, men som jeg nå har glemt helt. dette kommer av pc-bytte.

så jeg skrudde opp youtube og fant de glemte sangene. og jeg ble umiddelbart sendt tilbake til den tiden hvor jeg spilte de veldig ofte. og minnene av den perioden av livet kom susende tilbake. nostalgisk og snodig.

uansett.. her er noen av de glemte låtene. virket som jeg hadde hjertesorg den gangen også. haha.



2 kommentarer:

  1. Huff da.. Men fine sanger :)

    SvarSlett
  2. Mye god nostalgi i gamle sanger.
    Jeg har funnet frem Traffic med "Dear Mr.Fantasy"og"No face,no name,no number".

    The Waterboys med"Fischerman`s Blues"og"The whole of the moon".

    Litt hjerte og smerte i desse sangene også.I allefall har vi vel alle spesielle minner til forskjellige sanger,både gode og vonde.
    A.

    SvarSlett