lørdag 13. august 2011

last days of summer..

man tar litt for gitt det man har utenfor døra. ved å gå 5 minutter så var pappa og jeg i skogen. og det var ikke ett menneske å se eller høre. bare lyden av sommerens siste sang. vi kom over noen veldig vakre sommerfugler, og så noen rådyr som beinet unna når vi kom.

jeg var på Øya på torsdag så. fantastiske Fleet Foxes. hvor jeg møtte en fabelaktig person. ut av det blå.
snart er sommeren borte. .like fort som den kom.,  festival-livet tar slutt, og høsten kommer bitende vakkert.  det er godt jeg har bestilt meg en ny varmere jakke :=). så går man og venter på våren igjen, og sier til seg selv. "alt ordner seg til våren". haha.








2 kommentarer:

  1. Dette synes jeg var et koselig innlegg ^^,

    SvarSlett
  2. Fine bilder.Synes høsten er vakker også.Vi ville nok ikke lengtet så etter vår og sommer om vi ikke hadde hadde hatt høst og vinter.
    Tenk på det.

    SvarSlett