mandag 29. august 2011

tele tegnet denne til meg på jobben idag.. måtte flire litt :).rolig på jobben på mandager kan man si..











 - I love it when people are complimented on something they're
wearing and they accept the compliment as if it was about them. "Nice tie." "Well,
thank you. Thank you very much." The compliment is for the tie, it's not for
you, but we take it. That's kind of the job of clothes; to get compliments for
us, because it's very hard to get compliments based on your human
qualities. Right? Let's face it, no matter how nice a person you are, nobody's gonna come
Say "Hey, nice person."  -

3 kommentarer:

  1. Vanskelig både å gi og få komplimenter.Blir ofte kun klisjeer.
    Etter en sinnsyk diskusjon fikk jeg denne her"Du er egentlig ganske dum av og til,men jeg er glad i deg uansett"Den synes jeg var fin.
    Du skal få en av meg"hey you,nice person"
    Tegningen var et bra kompliment og.
    A

    SvarSlett
  2. Det går jo an å si en mellomting, som "så fin du var med det slipset" eller "den sveisen der kledde du skikkelig godt". Da er det fortsatt veldig uskyldig, men litt mer personlig.
    Tele er flink til å tegne da, det lignet på deg :)
    Og forresten: Du er fin! God helg!

    SvarSlett
  3. takk =). koselig å høre! god helg!

    SvarSlett