fredag 17. februar 2012

Concertio complettio

Har akkurat kommet hjem fra konserten vi hadde på Hverdagsklubben i Sarpsborg. føler selv at det gikk bra. noen forventer kanskje et supert tight band med fantastiske individuelle ferdigheter, men vi kjører veldig enkel folke rock. der mange av sangene våres er bare 3 grep. men folk danset,hoiet og kom med gode ord. meget koselig! mange kjente og kjære folk dukket opp. DOG. jeg blir litt daff av folk som lover at de skal komme. hvis ikke man kommer så kan man ihvertfall si ifra. spesielt når man hadde håpet på at vedkommende skulle komme. Det blir litt halv-hjertet.:/

HEY. jeg kommer til å legge til bilder evt videor når man får det. 

peace out

3 kommentarer:

  1. http://www.ba.no/puls/article5896208.ece
    :( Just in case you didn't know.

    SvarSlett
  2. ja jeg vet :((. utrolig kjipt. og ikke minst for de ansatte og de folkene som henger der hver dag i Bergen. man mister ett sosialt-musikk-drikke-konsert sted. man blir litt lost uten et sånt sted. var jo slik når fabrikken ble lagt ned her i Fredrikstad.

    jeg koste meg skikkelig på vamoose når jeg var der i september. håper de får i sving noe av det samme et annet sted *krysse fingrene*.

    SvarSlett
  3. Akk ja,når man endelig har funnet et sted der man trives,så må det gå sånn.Uff.
    By the way,hvem det nå er du så inderlig vil skal komme å høre å dere.Glem det,er ikke verdt å bry seg med.Ta heller vare på dem som er hel-hjertet.

    SvarSlett