onsdag 1. februar 2012

Det å få gløden tilbake.

 Jeg kom over ett gammelt foto-album på pc'n min istad, og der lå det masse bilder som jeg tok for 2-3 år siden. jeg var en mye mer ivrig fotograf da. nå har det bare svinnet mer og mer. nå er det så kaldt at jeg ikke har energi til å ta noen som helst bilder med speilrefleks. selv om jeg skulle ønske at jeg gjorde det. MEN! til våren har jeg bestemt meg for å få den gamle foto-gløden tilbake. da skal jeg skaffe et stativ. :D. Det at jeg har mistet gløden er kanskje litt at nå er det så lett å ta kule bilder med iphone. så jeg skal prøve å legge fra meg det til våren. og heller fokusere på mitt kjære canon 400d igjen.



























                                                              

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Du er flink, så finn fram kameraet igjen :)

    SvarSlett
  2. er alle bildene dine?

    M

    SvarSlett
  3. Vakkert,vakkert.Unntatt edderkoppen.Sikkert et bra bilde,men jeg har nok en eller annen slags fobi for sånne kryp.
    A.

    SvarSlett
  4. Hærremin. Du er jo naturtalent! Skitfine!

    SvarSlett