tirsdag 4. mai 2010

How I made my millions

jeg har enda ikke fått ordnet meg spotify. men trenger jeg egentlig det? jeg er veldig glad i Itunes'n min jeg, og den er Jonathan fri. :). selv om jeg forstår at det er meget enklere med spotify, og nå som man kan kombinere den med  last.fm har de virkelig satt inn ett stikk, så har jeg egentlig ikke flere argumenter lenger.

eller.. har spotify How I Made My Millions med Radiohead? min itunes har! men hvis spotify har den og, så gir jeg meg.. :)

aåh, den sangen er.beyond frysninger!

2 kommentarer:

  1. Spotify har How I Made My Milliones med Radiohead,på albumet OK Computer [Collectors Edition)

    Bare som en liten opplysning.

    SvarSlett
  2. takk for info! :).

    vel, da ser det ut som spotify har fått mye, selv om Radiohead er ett såpass stort band at det meste av de kanskje er der. vet ikke åssen det er med mindre og mer ukjente band.

    kanskje jeg får skaffe meg spotify etterhvert. =)

    SvarSlett