mandag 10. mai 2010

whatever man and the flying sofa

trivelig helg!

var på en god gammeldags hjemmefest igår med grillings og det hele., og det var hur bra som helst. bare synd at det er så langt unna(engelsviken). . vi spilte live for første gang noensinne(:O) med bandet i stuen til Emil. egentlig tatt litt på sparket der og da, og vi er ikke 100 % tighte enda, men moro non the less. jeg kan ikke huske noe særlig drama fra festen,bare at folk hadde det hyggelig.

endte med å sove på en sliten sofa nede i garasjen. og det var #¤#"¤ freeezing. så jeg hentet en sovepose som jeg fant, og der lå jeg som en Eskimo, mens den nye superhelten "Whatever Man" sov i en flyvende sofa ved siden av. som alltids sliter jeg med å sove andre steder, og det ble vel maks bare 1 time på øyet.

som sagt, veldig langt til Engelsviken ifra Sarpsborg. og VELDIG vanskelig å komme seg hjem. bussene begynte ikke å gå før kl 18., men heldigvis var våres alle kjære reddende helt Argentineren Hector der. og han kjørte KG og meg til Fredrikstad. vi endte opp på speilet, i ganske så laber form.det føltes ut som kroppen min ikke klarte å bestemme seg om den ville sove eller være våken. det lå og vippet der hele tiden. Uansett, vi slo ihjel noen timer mens vi ventet på toget hjem til Sarpsborg ved å spille munnspill og ta bilder i en photobooth ved stasjonen. ganske så slitne og trøtte i trynet.


laters-

2 kommentarer:

  1. Har aldri sovet i en garasje,det måtte ha vært en kald opplevelse...ellers lurer jeg veldig på hva en flyvende sofa er.
    Har hørt om flyvende teppe..

    SvarSlett
  2. det var det virkelig! og jeg har fått betale for det nå. feber,vond hals og snufsen..

    hehe, vel. det var egentlig bare fylleprat. han som sov i den andre sofaen begynte å snakke om likegyldighet, så da kom vi innpå om at han kunne bli "whatever man". som bruker en magisk flyvende sofa som fremkomstmiddel :P

    SvarSlett