tirsdag 25. januar 2011

noen ganger skulle jeg ønske at jeg var en bedre taler. at jeg var flinkere  å snakke i sosiale sammenhenger. for andre så faller det så naturlig. det bare flyter ut, og masse av det gir mening. de formulerer seg bra, mens jeg tørr nesten ikke å si noe, jeg vet ikke hva jeg skal si. for jeg bare lager en idiot ut av meg selv, og det hender at jeg blir pinlig flau. jeg har nok alltid vært mer av typen som lytter istedenfor å snakke som en foss. og jeg prøver å tenke på hva jeg sier før jeg sier noe, men jeg føler allikevel at ikke jeg sier så mye vettig som kan interessere de andre jeg snakker med. dette er en oppfatning jeg har selv, og jeg vet ikke hva andre syns. men jo, det hadde vært fint å kunne snakke tydelig, rask og flott. det er en av de tingene jeg skulle ønske jeg var bedre på. skulle også ønske jeg kunne synge. det hadde vært sweet!. men det ønsker nok mange :).

håper ting går på stell for meg etterhvert. jeg søker stadig etter leilighet i Fredrikstad, men ingen har tatt kontakt med meg enda. jeg har da ganske så snill, rolig,har jobb og ikke røykende? og ikke minst norsk?  mpffht. syns minst de kunne ha svart eller ringt tilbake på henvendelsene mine. som ja/nei. leiligheten er solgt/ikke solgt, eller vi skal ikke ha flere visninger. give me anything!

anyway, hørte på Manic Street Preachers for første gang på hur lenge som helst inatt. husker jeg hørte ganske mye på de på 90 tallet,



2 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke perfeksjonere det du allerede kan?
    Du er jo god til å spille,skrive..o.s.v.
    Alle har vel ting de kunne ønske de var flinkere til.jeghar en tendens til å snakke(tyte)i tide og utide,da er det lurt å ikke ta seg selv for høytidelig.Ingen analyserer hva som sies til en hver tid.Husk det.
    Håper det ordner seg for deg med leilighet.De som ikke svarer på henvendelser har dårlig oppdragelse,det er min mening.
    Stå på,vær forsiktig glad,som du selv sier.
    A

    SvarSlett
  2. Det jeg gjør er å lese bøker og se på filmer, og faktisk høre/se på hva de gjør. Det funker alltid på film, så du kan jo finne ut hvordan de gjør det. Funker for meg :) Les mer!

    SvarSlett