tirsdag 29. mars 2011

Helplessness Blues

igår så ble jeg sendt hjem ifra jobben. og idag har jeg vært hjemme pga sykdom. det er litt merkelig, men jeg blir alltid syk på våren. kanskje fordi jeg aldri lærer at jeg ikke må kaste av meg varme klær enda.. jeg blir satt ut av det blir pluss grader, og tar meg på en tynnere jakke, og man dropper superundertøyet. når solen står på himmelen så føles det varmt og fint, men man tenkte kanskje ikke så langt i vårens rus på hvor kaldt det kom til å bli når den gikk ned.

det er ikke fint å være syk, men det er fint å ha en inne dag i ny og ne. jeg har knasket på daim. tatt ca 10 hals-drops,snytt meg uendelig, spilt Mass Effect 2 og sett på alle vi barn i bullerby. alle vi barn i bullerbyen viser en fantastisk barndom på landsbygda. i en tid uten tv,internett.Astrid Lindgren er bare fantastisk! jeg fikk også tid til å høre på det splitter nye albumet til Fleet Foxes, og kan konstantere at det høres fint ut! tiden vil bare vise om jeg kommer til å sette det like høyt som debutplaten. som er en av mine favoritt album noensinne. jeg kjenner jeg har lyst til å reise bort litt igjen også. kanskje til Stockholm.. eller Bergen som jeg har planlagt lenge. eller kanskje London? hadde vært fint å fått en helg borte. i mellomtiden kan jeg synge en sykdom-helpssness-blues.


1 kommentar:

  1. Jeg stemmer for London! Øyvind-skjortene roper på deg :)

    SvarSlett