torsdag 3. mars 2011

out there

har blitt sittende oppe å surfe youtube litt. da kom jeg over denne :



universet,aliens og ufo'r, har alltid interessert meg. selv om vi mennesker er veldig flinke til å lage videor som er falske.av god tro så velger jeg å tro litt på denne utgitt fra Nasa. selv om kanskje dette også er humbug. jeg leste ett sted at vi snart skal lage små baser på månen. om kanskje 10 år. først en base, så kanskje kolonier, så kanskje byer.. hvem vet? jeg håper at i min levetid at vi finner litt mer ut av universets mysterier. liv der ute er det definitivt. jeg blir litt oppgitt når jeg hører folk si at det ikke fins noe der ute. så klart så fins det noe! tenk på alle solene som er i melkeveien, og tenk på hvor mange planeter det er som krester i bane rundt de solene. det er milliarder! selvsagt så må det være liv på en av de planetene.


noen av tingene i videon ovenfor miner meg om sjødyr. kanskje noe ett eller annet form for dyr  faktisk klarer å overleve ute i verdensrommet. crazy crazy!

1 kommentar:

  1. Er nok mer mellom himmel og jord,enn vi har klart å oppfatte ennå.
    Jeg har også kikket litt rundt på youtube,der fant jeg denne
    Yur secret-by jsmonzani.com
    Den var søt.
    A

    SvarSlett