søndag 13. mars 2011

jeg har hatt en super fin helg! gikk ut med noen venner for å feire litt på lørdagen. og vi spilte mario kart 64! jeg har ikke spilt det på kjempe lenge, men klarte meg sånn nogenlunde bra. vanvittig moro å spille det spillet med mange folk. jeg husket fortsatt alle snarveiene! ^^
så dro vi til speilet og bare slappet av egentlig. men så litt over 12 så kom Pia og Cathrine med lys,kake og is til meg. mens de sang gratulerer med dagen mens alle som var på speilet bare joinet inn på sangen! det gjorde kvelden for meg!. jeg har noen bra arbeids-kolleger! thats for sure! og folk har egetnlig bare vært utrolig snille og sendt inn masse gratulasjoner på fjesboken og på mobil. det settes veldig pris på! er ikke hverdagskost akkurat.

nå begynner en ny uke, og den kan bli like bra :)whoop whopp

1 kommentar: