mandag 11. april 2011

changes

nu tror jeg at jeg skiter i hele hybelen. hybel-mannen har ikke tatt kontakt, og jeg ser at han har lagt ut hybelen på finn. selv om hybel-mannen lovte at jeg fikk den og hybel-mannen skulle kontakte meg så fort han som bodde i den hybelen flyttet ut.. kipt! men jeg tar det hele med stor ro. siden jeg mest sannsynlig skal bli roomie med Natalie som jeg jobber sammen med! vi skal på visninger til uka, og jeg tror det kommer til å bli supert, når sannsynligvis det rommet jeg får blir like stort som hele hybelen jeg egentlig skulle få.. og leien blir billigere når jeg bor sammen med noen + Natalie er en veldig koselig og ikke minst rolig person. som er ganske så viktig når man flytter sammen med noen. jeg kan nesten ikke vente med å flytte! det kan ikke komme fort nok!

skal prøve å oppdatere hvordan det går! denne uken blir spennende!

1 kommentar:

  1. Håper det ordner seg med tak over hodet.Spennende med noe nytt.
    Good luck.
    A

    SvarSlett