onsdag 6. april 2011

Lord of The Rings

jeg hører på Lord of The Rings soundtracks akkurat nå, og jeg må erklære hvor mye jeg elsker Lord of The Rings.det er del av meg og minner strømmer tilbake når jeg hører på soundtracket.jeg blir beveget av det. for en jobb de la ned på å lage filmene og ikke minst musikken som er så vakker,passende og atmosfærisk. musikken puster sammen med hvert bilde man ser, og man blir bare dratt inn til Middle Earth og dens verden. å se de filmene på kino er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. det var noe stort, og noe helt eget som jeg tror ikke jeg vil oppleve igjen.

nå lager de Hobbiten, og det er svært gledelig at det er de samme folkene som lager filmen. både skuespillere og produsenter. jeg har troen på at det kan bli meget bra, men funderer på hvordan de skal legge fram filmen. Hobbiten er jo ikke like dyp som Ringenes Herre.

jeg sitter litt å tenker på hvilken scene, hvilken stemning,skuespillpresentasjon som er min favoritt i filmene. det er særs vanskelig å velge noe, for filmene er stappet med det. og jeg kunne sittet her hele dagen hvis jeg skulle tatt med alt. tenker på lighting of the beacons, A Jounrney in The Dark, Concerning Hobbits, praten Gandalf har med Frodo i Moria, når Sam bærer Frodo opp Mount Doom, første gang de er Rivendell, Lothlorien, Boromirs død, Balrogen på bruen AKK! det er for mange å velge mellom.

men jeg tenkte ihvertfall å dele litt magisk musikk fra filmene med dere.




3 kommentarer:

  1. Episk,nydelig,fantastisk.
    Grusom og ubeskrivelig vakker på samme tid.
    Gåsehud overalt av denne musikken og filmene.
    A.

    SvarSlett