lørdag 30. april 2011

nytt liv.

da har jeg flyttet inn i leiligheten, og jeg har sovet min første natt her. det er veldig rart, men også veldig spennende. jeg har ikke tatt med meg så mye av ting tang enda, men har tatt med meg det mest nødvendige. og  vinyler selvsagt ^^. leiligheten var delvis møblert fra før av, så det står en seng og sofa'r der nå.

utsikt fra det ene vinduet.der jeg ofte ser kjentfolk som tusler rundt med sine egne ærender.







vi spilte også en konsert forrige uke. på en heidundrende's fest. kollektivets siste pust. vi spilte 9 sanger og det virket som at publikum likte det. så nå frister det bare å spille mer..
det var en dyktig fotograf der som tok noen bilder..




2 kommentarer:

  1. Å,så spennende med ny bolig.Gratulerer.
    Fine bilder fra konserten.
    You lucky man,eller hur?
    A

    SvarSlett
  2. jo, livet smiler mer nå. våren gir meg alltid et massivt løft! :)

    SvarSlett