fredag 24. juni 2011

ja, nå nærmer roskilde seg atter engang. dette året drar jeg egentlig til roskilde pga trivsel, og ikke pga noen spesielle band. jeg har vært på så utrolig mange konserter i mitt liv, og føler jeg har sett det jeg har lyst til å se(med unntak selvfølgelig). Roskilde er Roskilde, og det blir nok like magisk stemning iår også!

forrige uke hadde vi innflyttningsfest her i leiligheten! og det kom masse folk. kjære folk. og noen av oss hadde ikke vært samlet på mange år. så det var utrolig koselig!

jeg vet ikke om jeg overreagerer eller tolker feil. men når noen sier at man skal komme, og man hadde håpet inderlig at denne personen skulle komme, men så kom ikke denne personen pga hun glemte at det var denne dagen... jeg reagerte der og da med å bli skuffet og tilbakeholden. for det er litt "care" oppførsel er det ikke? eller bare tolker jeg alt feil? uansett, da er viktigere å bry seg om de som er der og stiller opp. 

bilder fra leiligheten : - legg merke til diplom-is dama skilet som havnet her på nachpielet. en våre gjester hadde tatt seg den friheten å ta den fra sjappe i nærheten..men nå har is-damen sagt adjø og dratt ut på ett nytt eventyr.


1 kommentar:

  1. Dårlig gjordt å ikke stille opp når man sier at man kan komme,enda verre med en så dårlig unnskyldning.Det er mitt synspunkt.Kanskje du har satset på feil kort,hest eller hva det nå heter.
    Uansett,god festival til deg.
    A.

    SvarSlett