søndag 5. juni 2011

still my guitar gently weeps

jeg tok bort ett innlegg tidligere. følte at det ble kanskje litt for åpent. men jeg står egentlig på samme sted som i det innlegget(hvis noen rakk å lese). altså veldig forvirret. glad i det øyeblikket. glad for oppmerksomhet, og trist når man ikke får det. for det er da jeg begynner å tvile. og da blir jeg utrolig defensiv. man blir litt forvirret av miksende signaler. hvis noen er interessert i deg, hvorfor svarer man da noen ganger ikke? jeg har aldri vært noe flink til å ta initiativ, så det er kanskje der jeg feiler. jeg burde kanskje tørre mer. men jeg har alltid likt at noen andre tar initiativ. da føler jeg meg mer trygg. man kunne kanskje endre taktikk. æsh, liker ikke ordet taktikk. høres ut som jeg skal på militær-operasjon.

men nok om det. denne uken skal vi male hele leiligheten! og jeg tror det blir meget lekkert. vi har gått for egge-hvit farge. tror det gjør susen. jeg liker at leiligheten tar mer og mer form. nå har det blitt riktig så koselig her! :)

må også bare si.. JEG GLEDER MEG TIL ROSKILDE!! :D

2 kommentarer:

  1. Jeg håper du får mange gode svar på dette innlegget.
    Jeg kan nok ikke hjelpe deg,men har du noen gode jentevenner,så ta deg en prat med dem.
    A.

    SvarSlett
  2. ja, du har kanskje rett der. jeg er ikke så altfor bra på til å snakke ut om problemer med folk. føler at jeg bare kjeder dem hvis gjør det. men takk, maybe i will =)

    SvarSlett