torsdag 4. november 2010

idag har jeg brukt fridagen min til å brenne en  "60's" cd til jobben. blir godt å sette på en egen cd!

Jefferson Airplane - Somebody to love
The Box Tops - The Letter
Small Faces - Itchycoo Park
The Easybeats - Friday on my mind
Rolling Stones - Get off my cloud
The Zombies - Time Of The Season
Small Faces - Tin Soldier
The Kinks - Village Green
Barry Ryan - Eloise
The Zombies - Hung Up on A Dream
The Turtles - Elenore
The Kinks - Waterloo Sunset
The Byrds - My Back Pages
The Moody Blues - Nights In White Satin
Otis Reddings - These Arms of Mine
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
Thunderclap Newman - Something in the Air
Arthur Brown - Fire
Velvet Underground - There She Goes Again
The Animals - House of The Rising Sun

oh yeh!

10 kommentarer:

  1. Nice! Denne kommer nok til å skape god stemning på Speilet :) Men jeg savner The Autumn Stone..

    SvarSlett
  2. åh! ja. Autumn Stone er nydelig. den må få plass på neste cd =). Øyvind 60's volume 2. ^^

    SvarSlett
  3. Så heldig du er da,som får spille din egen cd på jobben.
    Det kunne jeg tenkt meg og,men har nok en jobb der det ikke er mulig.
    Håper du kommer deg til Bergen snart,det er alltid godt å komme seg vekk av og til.
    A

    SvarSlett
  4. må si jeg er litt nysgjerrig på at du vet om Autumn Stone. tror ikke det er så mange som gjør det. so, who are you?

    SvarSlett
  5. Jeg finner mye av musikken jeg hører på gjennom filmer, og Small Faces oppdaget jeg faktisk ikke før jeg så The Boat that Rocked (elsker den filmen..). Lette opp flere sanger av de (hva hadde jeg gjort uten Spotify?), og fant Autumn Stone, som er en av de vakreste sangene jeg har hørt på lenge :) Og bloggen din er også en fin kilde til å finne ny musikk å høre på må jeg si. Liker som regel alt du legger ut av musikk :)

    Jeg er den samme personen som liker lister ;) Kom til Bergen, så finner du kanskje ut hvem jeg er.

    SvarSlett
  6. åh. boat that rocked er fantastisk! og takk for at du liker låtene jeg legger ut. jeg liker de selv ^^.

    ah, liste-anonym! hvis du bor i bergen, hvordan endte du da opp på Rock On? hehe. jeg skal som sagt til bergen ved slutten av denne måneden, eller i desember.

    SvarSlett
  7. Jeg kommer fra Kråkerøy :) Har studert i Bergen i snart to og et halvt år. Jeg er i Fredrikstad i feriene. Da bor jeg nesten på Speilet. Hehe :)

    SvarSlett
  8. aha, vel da må jeg ha sett deg en eller annen gang.

    SvarSlett
  9. Du har nok det. Jeg får si hei en gang :)

    SvarSlett