torsdag 18. november 2010

Mando Diao Mtv Unplugged

våre svensker venner Mando Diao har vært en av mine favoritter i mange mange år nå. selv om jeg skal være den første som innrømmer at de siste albumene er ikke like bra som Bring Em In og Hurricane Bar.

men rundt disse dager slipper de ut en cd/dvd av Mtv Unplugged-konserten de har spilt inn. og det høres og ser utrolig bra ut! det har vel ikke vært noe Mtv Unplugged siden Nirvana/Oasis ?. Mando Diao har bla flere gjester som Ray Davies, Juliette Lewis og Klaus Voorman.


Dette er bare superkult. sensuelt kult! nesten litt sånn Audrey Horne dans fra Twin Peaks



2 kommentarer:

  1. du... nå må du slutte å syte ass... få ræva i gir og flytt herfra. jævlig meningsløst å bruke tid og krefter på å whine på en blogg. det hjelper ikke så mye... anonyme jenter kommer nokk ikke til å gi deg noe nostalisk følelse tilbake eller gjøre livet dit enklere heller. hvertfall ikke når du har levd i samme hølet siste 2.5 årene. ikke bli fornærmet men jeg gidder ikke lese den bloggen her ass. en del av oss har prøvd å hjelpe ved å gi deg tips de siste to årene... men du gjør ikke noe med det. blir for dumt..
    ta tak i livet i egene hender ... nå har du jobb og det er jævlig bra, bruk de pengene på å stikke.... går det dritt kan du alltid finne deg ett annet sted eller komme tilbake...

    Fredrikstad? Du bor jo nærmest der. tror ikke det hjelper så mye å flytte 20km vekk lizzm. Bergen?... nuff said

    Mitt siste konstruktive bidrag...

    M

    SvarSlett
  2. oui. her har man litt og ta av. for det første så skiter jeg egentlig om det er ett syte-innlegg. jeg skriver mest for meg selv og det føles bra å få det ut på en måte. jeg vet det er opp til meg selv å endre på ting, men man kan vel få vurdere litt? jeg spør helst for meg selv, for hvem andre kan gi svaret enn meg selv? jeg er ikke en person som kaster meg uti det første og beste. alt trenger tid, planlegging. jeg tror det hadde hjulpet å flytte UT ihvertfall. få sin egen leilighet kunne ha vært magisk for alt jeg vet.

    og jeg vil ikke ha en blogg der jeg må føle meg presset til å skrive positive innlegg for å tilfredsstille evt lesere hele tiden og alt er hurra og fett.. om du ikke liker det, så skiter jeg i det egentlig. som sagt så har jeg det ganske normalt, og jeg skal ikke klage. må man legge håndhjern på meg bare fordi jeg sier at jeg savner noe mer? det er sant at en blogg med masse anonyme mennesker ikke gir noe svar. men sånn får det være.

    SvarSlett